Политика за поверителност

Информация за администратора на лични данни:
Фирма Валюми ЕООД, относно събирането, обработването и съхранението на лични данни на физически лица. Във връзка с влизане в сила на Закона за изменение и допълнение на Закона за защита на личните данни на 25 май 2018г и според Раздел III:

Администратор на лични данни и обработващ лични данни (Нов – ДВ, бр. 17 от 2019 г.) от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ чл. 59. (Нов – ДВ, бр. 17 от 2019 г.) (1) Администраторът на лични данни, като отчита естеството, обхвата, контекста и целите на обработването, както и рисковете за правата и свободите на физическите лица, прилага подходящи технически и организационни мерки, за да гарантира и да е в състояние да докаже, че обработването се извършва в съответствие с този закон. При необходимост тези мерки се преразглеждат и актуализират от същия такъв.

I. Данни за дружеството:

  1. Наименование: Валюми ЕООД
  2. Седалище и адрес на управление: София, п.к. 1729
    р-н Младост ж.к. Младост 1А, бул./ул. бул. Александър Малинов 33, сграда
    Кампус Х
  3. Адрес за кореспонденция: гр. София, п.к. 1574
    р-н Слатина, бул./ул. Шипченски проход No 65, ет. 5, ап. 1
  4. Данни за контакт:
    e-mail: office@valueme.bg тел. 0888730015, https://valueme.bg/
  5. Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност No BG205937694

    II. Категории лични данни, които дружеството събира и за какви цели:

    Дружеството събира ЕГН и обикновени лични данни (имена, адрес, електронна поща,
    телефон и т.н.). Личните данни, които се събират, съхраняват и обработват са за конкретна цел, например:

    1. За кандидатстване за работа предлагана от дружеството, за сключване, изпълнение и данъчно отчитане на трудови и граждански договори с физически лица, се събират, съхраняват и обработват, следните лични данни: три имена, постоянен адрес , пощенски код на постоянния адрес, подпис, ЕГН, данни от лична карта, номер на банкова сметка, образование, квалификация, трудов стаж, професионален опит, телефонен номер, e-mail.
    2. За продажба или покупка на стоки/услуги на или от физически лица, дружеството сключва договори, издава – фактури, протоколи, гаранционни карти, проследява плащания по банков път, осчетоводява данъчна документация, декларира приходи, разходи и платено и начислено ДДС, затова събира, съхранява и обработва следните лични данни: три имена, постоянен адрес, подпис, ЕГН, данни от лична карта, телефонен номер, e-mail.
    3. За рекламиране на свои продукти/услуги дружеството изпраща оферти, бюлетини и друга маркетингова информация, затова събира, съхранява и обработва: телефон и e-mail на физически лица.
    4. За провеждане на обучения/конференции на педагогически и други специалисти – физически лица, дружеството издава фактури, проследява плащания по банков път, издава удостоверения по образец на Министерството на образованието и науката, затова събира, съхранява и обработва следните лични данни: три имена, дата и място на раждане, рег. номер на диплома, ЕГН, номер на банкова сметка, телефонен номер, e-mail, подпис.

    III. Категории получатели на лични данни извън дружеството и предаване на данни в трети страни извън ЕС:
  • Данните по т. II. 1. се предават на НОИ, НАП, счетоводна фирма
  • Данните по т. II. 2. се предават на НАП, счетоводна фирма
  • Данните по т. II. 3. се предават на платформа за масово изпращане на електронни съобщения, до която достъпът е защитен с потребителско име и парола на дружеството.
  • Данните по т. II. 4. се съхраняват в облачното пространство на дружеството Google Business Workspace, до което достъпът е защитен с потребителски имена и пароли на служителите.

    IV. Срок за съхранение на данните:
  • Данните по т. II. 1. се съхраняват от 3 до 50 години, според разписаните в законодателството на Р. България срокове
  • Данните по т. II. 2. се съхраняват 15 години;
  • Данните по т. II. 3. се съхраняват според желанието на физическото лице-субект на данните: за срок от даването на съгласие до изпълнение на писмено искане за изтриването или пренасянето им;
  • Данните по т. II. 4. се съхраняват 15 години.

    V. Предоставянето на лични данни – задължително по закон или договорно изискване. Последствия, ако тези данни не бъдат предоставени.
  • Предоставянето на данните по т. II. 1., по-конкретно: ЕГН, три имена, постоянен адрес, данни по лична карта, банкова сметка и подпис се изискват по закон, останалите описани данни са договорно изискване на дружеството с цел комуникация със субекта на данните и събиране на информация за неговите знания и умения. Ако данните по т. II. 1., не бъдат предоставени от субекта на данните, дружеството няма да сключи с него нито трудов, нито граждански договор.
  • Предоставянето на данните по т. II. 2., по-конкретно: три имена се изискват по закон за издаване на фактура, гаранционна карта, протокол при продажба/покупка на стоки/услуги от физическо лице. Ако освен фактура, се сключва и договор за покупка продажба на стоки/услуги, тогава се изискват освен три имена – постоянен адрес, подпис, ЕГН, данни от лична карта, телефонен номер, e-mail – тези данни са необходими при предявяване на претенции пред съда и за комуникация със субекта на данни. Част от данните за договор се изискват по закон, а останалите са договорно изискване. Ако за сключване на договор, не бъдат предоставени изискваните лични данни, договор няма да бъде сключен.
  • Предоставянето на данните по т. II. 3. не е задължително по закон и не е договорно изискване. То е по желание и след получено съгласие от физическото лице-субект на данните. Ако не бъдат предоставени, субектът на данните няма да получава оферти, бюлетини и друга маркетингова информация от дружеството.
  • Предоставянето на данните по т. II. 4., по-конкретно: три имена, дата и място на раждане, рег. номер на диплома се изискват по закон, съгласно шаблона на МОН за издаване на удостоверения и ако не бъдат предоставени, удостоверение няма да бъде издадено.

    VI. Автоматизирано вземане на решения, включително профилиране на физически
    лица


    Не е приложимо за дружеството.

    VII. Конкретни права на субектите на данните и реда за упражняването им:
  1. Право на коригиране или допълване на неточни или непълни лични данни;
  2. Право на изтриване („право да бъдеш забравен“) на лични данни, които се обработват незаконосъобразно или с отпаднало правно основание (изтекъл срок на съхранение, оттеглено съгласие, изпълнена първоначална цел, за която са били събрани и др.);
  3. Право на ограничаване на обработването – при наличие на правен спор между дружеството/организацията и физическото лице до неговото решаване и/или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции;
  4. Право на преносимост на данните – ако се обработват по автоматизиран начин на основание съгласие или договор. За целта данните се предават в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат. Ако е технически осъществимо, прехвърлянето на данните може да стане пряко от един администратор към друг. Правото на преносимост обхваща само данни, предоставени лично от субекта на данни, както и лични данни, генерирани и събрани от неговата дейност.
  5. Право на възражение – по всяко време и на основания, свързани с конкретната ситуация на лицето, при условие, че не съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или съдебен процес;
  6. Право да не бъде обект на изцяло автоматизирано решение, включващо профилиране, което поражда правни последствия за субекта на данните или го засяга в значителна степен
  7. Заявленията, съдържащи искания от физически лица за упражняване на правата им като субекти на лични данни, се приемат на пощенския или електронен адрес за контакт с дружеството като се разглеждат и отговарят в едномесечен срок. Заявления, които не са изготвени и изпратени според изискванията на ЗЗЛД, няма да бъдат разглеждани.

    VIII. Право на субектите на данни да подадат жалба до КЗЛД или до съда:
  8. Комисията за защита на личните данни е единственият надзорен орган в Р. България, който е отговорен за защита основните права и свободи на физическите лица във връзка с обработването и улесняване свободното движение на личните данни в рамките на Европейския съюз.
    За подаване на жалби до КЗЛД:
    Адрес: бул. Цветан Лазаров, No 2, 1592 гр. София, тел. 02 915 3580; факс 02 915 3525; e-mail: kzld@cpdp.bg Website: http://www.cpdp.bg/ Комисията може да сезира съда за нарушаване на Регламент (ЕС) 2016/679.
  9. Всеки субект на данни може да обжалва действия и актове на администратора и обработващия по съдебен ред пред съответния административен съд или пред Върховния административен съд по общите правила за подсъдност, при нарушаване на правата му по Регламент (ЕС) 2016/679 и ЗЗЛД.